Konkurrence om den bedst fortalte nyhed på Foodexpo

af FVM

Nu har du som udstiller på årets Foodexpo messe mulighed for at vinde en gratis annonce i Fødevaremagasinet. I forbindelse med Foodexpo udvikles mange nye produkter og tilbud til branchen, og det vil Fødevaremagasinet gerne være med til at sætte fokus på.  Send derfor virksomhedens pressemeddelelse til post@foedevaremagasinet.dk inden 20. februar 2014 og få bragt din omtale i messeudgaven af Fødevaremagasinet, der udkommer 12. marts i et udvidet oplag, og deltag samtidig i konkurrencen om en gratis 1/2-sides annonce i 4 farver i Fødevaremagasinet efter eget valg. Fødevaremagasinet vil i det omfang, det er muligt, bringe alle fremsendte pressemeddelelser fra udstillere.Fødevaremagasinet vil udover normalt distributionsoplag blive uddelt på messen, omdelt på samtlige stande og ligge fremme i presseområdet.

Konkurrenceregler

I forbindelse med udvælgelsen vil følgende kriterier blive brugt af redaktionen til vurdering af den bedste pressemeddelelse:
Relevans
Har nyheden stor relevans for læsere/besøgende på Foodexpo messen?
Nyhedsværdi
Har informationen stor nyhedsværdi for læsere/besøgende på messen?
Tilgængelighed
Indeholder pressematerialet billeder/illustrationer, så Fødevaremagasinet let kan bearbejde materialet og bringe omtalen?

Vinderen vil blive offentliggjort på Foodexpo 2014 på Fødevaremagasinets stand.

Accceptere cookies fra dette websted

Dette websted bruger cookies til at analysere din adfærd og forbedre din oplevelse på webstedet

Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge dine avancerede indstillinger, i din browser

Nej tak til cookies Kun funktionelle cookies Jeg accepterer alle cookies